Söndagsångest...

helt utan att ha festat loss igår....
Hatar söndagar, mest för att man vet att man måste till jobbet på måndagen...
Fast nu är ju mitt måndagsjobb än sålänge på favorit stället...
O så blir det ju inte en hel vecka med jobb då man är ledig på fredag *me like*

Grillningen igår blev alldeles toppen...
Grillad korv och grillade Marschmallows *sweeeet*
Dock så blir det ju kallt ganska snabbt när solen börjar ge sig så vi stannade inte så länge...
Och min huvudvärk vägrade att ge sig, så jag och Lovely gick hem till mig och kollade på film...
På andra sidan häcken, Richard hade ju aldrig sett den, sjukt kul =)
Sen blev det faktiskt sängen och TVn för mig resten av kvällen...
O imorse vaknade jag upp UTAN huvudvärk, sjukt skönt!!!

Så alldeles snart blire fika på Waynes med Lina och Richard...
Suga åt sig lite av solens energi... .

You made me belive....
And you made me think all those happy thoughts....
And all for what?!

//Bella

Kommer nog lite bilder senare idag, om min sladd beslutar sig för att fungera igen... =/

Kommentarer
Postat av: Lina

åh tusen tack!! Snart kommer den nya adressen (www.haileys.se) och då får du gärna berätta för vänner och bekanta :D



Hoppas du haft en underbar helg? kram!

2009-04-27 @ 08:59:26
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0