Sweet Dreams...*

Nu ska jag faktiskt sova, är sjukt trött efter nattens brist på sömn...
Men jag klagar inte... ;)
Känns som att jag har legat och halvsovit hela dagen och  inte gjort någon nytta alls...
Men söndagar får vara sånna ibland...

Imorgon jobbar jag 8-15 på Skeppet *me like*
Ska till långö och mysa lite med dom små änglarna =)

Efter jobbet blir det gymmet och så kanske man borde vara hemma och städa lite sen, får se om det inte dyker upp nåt annat kul kanske... ;)

Såååå är det ju "så kom Polly" på TV nu...
Den e ju så kul, kommer säkert fastna framför den istället för att gå och lägga mig...

Mycket tankar nu...
Mår så bra och vill så mycket....
Men är livrädd...
Men man måste väl våga chansa... lr?
well... mår sjukt bra nu...
O hoppas att det bara blir bättre...
=)

Sov så gott...
*Wish you were here...*


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0