Telenor och jag är INTE vänner just nu!!!

GAh blir sååååå arg...
Telenor har typ stängt av mitt bredband...
Ringde dom i fredags och sa att jag inte kunde betala min räkning innan den 27e....
Hon skulle anteckna detta och sa att det nog inte skulle vara någon fara, och att det tar ett par dagar innan man får en påminnelse och att jag skulle hinna betala innan dess....
Men  NEJ nu har dom typ stängt av mitt bredband...
Försökte typ ansluta i över en timme innan, men det gick inte....
Sååååå irriterande.....
Så jag och telenor är INTE vänner just nu!!!!

Well...
Gårdagen var sjukt underbar!!!!
Satt hemma hos Micke och Fredrik hela kvällen och spelade Wii, åt pizza, spelade kort, drack grogg/öl och bara hade det sååååå mysigt...
Det var jag, Richard, Lina, Sofie, Tommy (o så Micke o Fredrik då såklart).
Gick inte hem förräns halv ett och var lagom pigg på jobbet imorse ;)
Men det var det värt... =)
Något som definitivt måste göras om, och om igen!!!

Jobbade på skeppet idag *lovely*
Lite barn och mys hela dagen...
Fick reda på att ja fått ett vik maj ut oxå, får se lite bara hur det blir med timmar o så där, då det egentligen är mindre timmar än vad jag ska ha egentligen...
Men det är på ett bra ställe så det kan nog bli bra...

O så var jag och Lovely Richard på stan idag (skippade gymmet då jag fortfarande är lite förkyld).
Handlade parfym, mascara, sista boken i Twilight serien, en skjorta o lite på bolaget... =)
Himla nöjd med dagen som avslutades på 1344 med cola och morotskaka =)

Imorgon är de jobb på Hästö 8.15-15.15 som gäller, sen blir det minsann gymmet!!!

O ja just d ja!!!!!!
Jag ska följa med Lina och jobba i Norge i sommar!!!
Om allt går som vi vill...
Men det gör det..
Så veckan efter midsommar lämnar vi Karlskrona....

Sååååå detta får räcka med uppdatering, tror jag fick med det mesta..
Får se när jag får tillbaks mitt nät...
Ska slänga upp alla bilder jag tagit med så fort som allt funkar som det ska...
Sjuuuukt roliga bilder jag har fått tag på... ;)

*undrar varför?!?*

//Bella

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Usch d e så många som har problem med dom! Att dom inte är mer rädda om sina kunder liksom :S

2009-04-27 @ 21:36:04
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Cina

Om man bortser från Telenor..Härliga tider! =)

2009-04-27 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0