Toppen dag....

Idag fick jag ta 13.50 bussen hem från jobbet...
2 barn kvar efter kl 14 på 3 personal känns ju lite onödigt...
Så det blev gymmet direkt.. Såååååå skönt...
Efter det blev det hem för en dusch, en snabb runda på stan och sen ut till Stakholmen och tjejerna...
Linda, Jane och Ida satt där ute i solen för att fira Linda som fyller år idag!!!! *grattis igen gumman*
Satt ute i solen ett bra tag och drack en cider och pratade en massa skit...
Sen gick vi hem till Linda och blev minsann bjudna på fika *mmmm*
Efter en stund dök även Lotta upp och anslöt sig till sällskapet..
Efter ett X antal klädbyten ;) så gick vi hem till mig och satte oss på min gård och pratade lite och rökte några cigg...
Kylan var ett faktum och dom flesta var både sega och trötta så det blev lite hemfärd för några och Jane och Ida ska väl fortsätta resten av natten ;)

Men dagen/kvällen har verkligen varit toppen!!!!!

Imorgon är det jobb samma tid igen 8.15-15.15 och sen gymmet...
Får se vad som händer efter det....
På fredag ska jag iaf jobba på Skeppet, My favourite place!!!! =)
Sen e d helg igen, och förhoppningsvis så blir det lite roadtrip på lördag när min kära kusin Rasmus ändå är i Östersund (lr vart det nu var) och spelar SM i bordtennis!!!! *håller alla tummar jag kan för honom*
Då får man passa på att smita iväg me resten :P

Well...
dax att läsa lite nu sen ska jag minsann sova...

*tänker på dig....*

//
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0