Torsdag...

Jepp jobbat idag igen...
Känner inget positivt alls till det just nu..
Känns som att det är totalt meningslöst där jag är just nu, och det känns som att jag mest gör... ingenting...
Såååå tråkigt...
Men förhoppningsvis blir det bättre snart..
Imorgon är det iaf jobb på Skeppet, ska bli kul att träffa mina små troll igen =)

Efter jobbet idag så blev det iaf gymmet, 45 min kondition...
Blir riktigt förvånad över mig själv =)

Sen hem för att duscha och sen upp till PM för att träffa Lovely Richard...
Blev lite kaffe med honom och även en runda på stan..
Fick även ett märkligt samtal...
Lr ja, det var ju inte märkligt...
Men väldigt oväntat, hur som helst så var det kul att prata med dig...

Resten av kvällen spenderas i sängen framför TVn och lite senare med boken....
sovmorgon imon, då jag har stängningstid på jobbet.....
Så jag slutar väl vid 17 ungefär, och då blire...... Gymmet....

Tänker på dig....*

//
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0