Underbar dag...

Vilken toppen dag!!!!
Började med kaffe och godis tillsammans med Lovely Richard hemma på min gård i solskenet, såååå underbart!!!
Blev en massa prat, uppdatering av gårdagen och allt annat som vi kände att vi behövde prata om... =)

Sen blev det en liten promenad till Stakholmen och trevligt besök med trevligt folk där... *sweeet*

Efter en lång och mysig vistelse på Stakholmen blev det hemköp för mig och Richard...
Blev att jag gjorde mig en god och sommrig sallad med halloumi och honungsmelon till middag *mmmmm*

Så ikväll blir det tydligen fest då ;)
Kommer förhoppningsvis bli lika bra som resten av dagen, om inte ännu bättre ;)
Ser iaf fram emot kvällen!!!

//Bella


Underbart härlig bild tagen av Richard....


Vackra Karlskrona från Stakholmen...

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Åh ja din gård är man liiiiite avis på lr!?!?!

2009-04-10 @ 19:56:42
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0