Underbar dag!!

Förutom att jag försov mig idag (sällan, jag vet), så har dagen varit underbar!
Jobbade på Skeppet idag hos mina änglar, inte många dagar kvar där nu.... :(
Vi var på Långö och bisade en massa, såå himla mysigt väder!!
Det var en lugn dag idag med rätt så lite barn, så jag gick hem lite tidigare...
Blev som vanligt direkt till gymmet...
Himla skönt nu efter helgen...

Så nu har jag precis duschat och gjort mig iordning igen...
Var sugen på en kaffe men får se hur det blir med det...
Känns som att jag borde hålla mig hemma och städa lite...
Men det är verkligen såååå tråkigt..
Hade tänkt städa ur garderoben och slänga alla kläder som jag inte använder, och det är verkligen en hel del...
Men när man börja med det så blir det ju bara stökigare överallt annanstans...
Usch orkar verkligen inte, men ska se till att få det gjort någon dag i veckan iaf..

Annars så kommer det nog inte att hända så mycket mer idag...
Blir väl att ligga i sängen med datorn och TVn på...
Himla tråkigt måste jag säga..

Imorgon är det iaf jobb på hästö som gäller, 8.15-15.15...
Är min näst sista vecka där me.... =/
Får se vad som händer sen...
Usch man blir ju så bortskämd när man varit på samma ställe så länge och jobbat..
Vill ju inte alls tillbaks till att hoppa runt en massa... :(
Men vad gör man?!

Neeee ska springa upp på H&M och handla en sak jag måste ha...
Sen kanske det blir en runda förbi PM o ta en kaffe där...

*You make me belive in things I thought never would happend to me...*


Ölandsdjurpark -07

//Bella

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Hoppas verkligen du får ngt annat så d kan flyta på lika bra igen!

2009-04-20 @ 18:37:20
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0