Underbar dag!!!

Yaaaaay precis vad jag behövde!!!
Har haft en toppen dag tillsammans med Fredrik..

Började med "frukost" på Waynes, te och supergod smörgås....

Sen blev det en runda på stan, hittade tillslut en sjal/halsduk eller vad man nu ska säga...

Precis vad jag har letat efter, imorgon blir det nog inköp av skorna jag har längtat efter..

Känner att jag får nog unna mig dom nu när jag har legat hemma och varit sjuk :P

Blev även en glass i solen utanför Fox, satt där ett bra tag och bara njöt!!!

Hoppade dock över glaciären då det var sjuuuukt lång kö...

Så det blev isglass från Time istället... =)


Sen hade Fredrik kaffe abstinens så då blev de 1344 o kaffe för hans del...

Jag nöjde mig med cola och baguette...


Så nu är man hemma efter en toppen dag....!

Har tillochmed mått hyfsat bra idag, var lite kämpigt imorse men det gick över...

Har känt av lite under dagen, men det känns som att det går åt rätt håll iaf =)

Ikväll kanske det blir lite hockey för min del.... =)

Oh.... Things feels good... ;)

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0