Underbara solsken!!

Dagen har varit alldeles underbar, med värme och en massa solsken!
Mår så bra och blir lycklig i hela kroppen när det är sånthär väder!!
Hoppas att det håller i sig hela helgen!!

Slutade lite tidigare från jobbet idag...
Blev inget gym då jag prioriterade att åka hem och sätta mig på gården en stund, och nu orkar jag helt enkelt inte... :O
Blir alltid såhär med min motivation till träningen så fort det blir fint väder...
Meeeen kan ju hoppas på att jag orkar en runda imon ;)

O jag har världens underbaraste vän!!!!
Idag köpte min älskade Richard Twilight Limited Special Edition till både mig och honom!!!
Tack min underbara ängel!!!
Jag hoppas du vet hur lycklig du gjorde mig!! <3

Kvällen kommer nog bara att bestå av TV tittande, om jag inte tar en runda förbi PM för att säga hej till gänget som skulle ta sig några öl där...

Imorgon blire sista dagen på Hästö, 7.45-? (15.15 troligtvis).
Sen är det heeeeeeelg!!!

Klurar en massa på Norge resan....
Men det blir nog bra, alldeles toppen tillochmed!! =)
Det tror jag allt...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Aaaw minsta jag kan göra för min underbaring där ;)

2009-04-29 @ 22:12:04
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0