What a lovely feeling!!!

Blir en liten snabb uppdatering här...

Var lagom pigg när klockan ringde 5.30 imorse, men det var bara att stiga upp och se glad ut...
Var på jobbet 6.30 och väntade på mina små troll...
HAr haft en lugn och skön dag med bara 5 barn, älskar mina dagar på Skeppet...
Slutade 12.45 och vandrade in till stan, då jag är förkyld så blev det ingen träning idag utan kaffe på Waynes med Klara, Lina, Fredrik och Lovely istället...
Himla mys i solen!!!

Såååå nu har jag precis fixat Smoothie till mig och mamma...
Melon/hallon/mango *Underbart gott*

Nu ska jag hem till Fredrik och Micke och sätta mig på deras tak i kvällssolen och bara mysa *me like*
Förhoppningsvis så kommer Lovely sen me =)

Ska försöka ta lite bilder med så jag kan slänga upp dom här sen me....

*You make me feel good...*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0