Bröllop idag....

Nu ska jag alldeles strax iväg och jobba på bröllop...
Ska bli riktigt kul!
Bröllopet (lr ja, bröllopsfesten) äger rum på Statts festvåning...
Är alltid sjukt varmt där, o nu när det är så varmt ute så är det bara att räkna med att slita som ett djur o svettas idag...
Ska vara på jobbet kl 14 och börja med uppdukning o detta...
Sen kommer gästerna vid 16.30 sen blire 3 rätters och en massa dricka...
Antar att jag kommer bli kvar halva natten där med, men det gör mig inget alls...
Alla timmar är välkomna :P

Idag har jag iaf lagat mat till min älskade mamma, och hon tyckte att det var himla gott...
Tur det ju, jag är ju så långt ifrån matkunnig man bara kan bli...

Men räkor i currygryta blev det...
Underbart gott..... =)

Imorgon blir det förhoppiningsvis lite lek med A.... =) *me like*
O hoppas även på att hinna med att träffa Tuva, min lilla ängel...

Neee nu måste ja skynda mig lite, ska försöka va på jobbet så tidigt som möjligt...

Hoppas ni har en bra dag ute i solen...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Cina

Låter riktigt nice du =)

2009-08-09 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0