Dålig uppdatering...

mmm jag vet att jag varit dålig den senaste tiden...
Och bristen på bilder ska vi inte ens tala om....

Men har varit rätt mycket jobb den senaste tiden, och sen har jag ju prioriterat att spendera tiden med dom allra bästa...

Idag har jag iaf haft en alldeles underbar (men lång) dag på jobbet...
Åkt båt hela dagen typ... *yaaay*

Igår blev det lite mys med söt, var på Bistro Java och åt deras kvälls Buffé!!!
Den kan jag verkligen rekomendera!
Denna veckan och nästa är det dessutom kampanj...
Ät 2 betala för 1,kan det bli bättre?!

Du beställer vilket kött och vilken storlek på köttet du vill ha...
Sen får du plocka hur mycket du vill av tillbehörsbuffén...
Buffén består av olika sorters potatis (gratängen är underbar), såser, grönsaker, bröd mm...
Jag och Söt åt minsann oxfilé och det var den godaste oxfilén vi någonsin ätit!!
351kr för oxfilé till 2 personer, 1öl och 1cider *me like*
175kr var, sjukt billigt...

Well sen bar det av hem till söt igen för att dricka lite viiiin, utgång till Nivå och Play.Bar...
Blev en himla mysig kväll!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag sova...
Jobbar lunch i Bistron imon och sen ska jag iväg på min kusins 10års kalas, smörgåstårta is the shit!!!!

*Snart är det inte så långt kvar......♥*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0