Förvirrande...

Hmm helt plötsligt så har det blivit en massa tankar och funderingar...

Inget negativt, tvärt om....
Men så är det jag och min tendens att överanalysera allt...
Att ständigt ifrågasätta folks beteende och vad dom har att vinna på saker och ting i olika situationer...
Det  är jobbigt att inte kunna lita på folks avsikter,att inte kunna slappna av utan att jämnt behöva se så att man har ryggen fri...


Men så kommer vi då till detta positiva....
O tyvärr så kan jag inte skriva vad det är...
Denna gången vill jag hålla det för mig själv, må bra iaf en stund...

Men om jag säger så...
Det kommer att bli vissa toppendagar nästa vecka... ;)
lalalalalalalala

Klippningen idag gick superbra, blev färgning och slingning av håret med och jag e super nöjd... =)
Ska försöka slänga upp en bild på detta imon....
Efteråt gick jag och min frisör/granne och åt lunch...
Efter mycket om och men så blev det Mirage, och efter mycket om och men där så fick vi våran mat...
Himla mysigt...

Sen blev det kaffe på Coffe House med Sara och David...
Lite shopping på stan (ska försöka lägga upp bild på d imon me).
Sen ikväll har jag städat köket, då dom ska komma och byta ventilationssystemet imon...
*suck*

Imorgon ska jag jobba lunch på Bistro Java, ska bli sjukt kul =)

*I wish you the sweetest dreams ever, if only you were here by my side....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja, hon kommer bli så söt så*!:) Imån ska jag shoppa skor oxå!:D Till Thilda!

2009-08-26 @ 20:35:32
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0