Jobbar en massa...

Tur att man trivs på jobbet iaf...
Har ju blivit lite bortskämd denna sommaren med att vara ledig...
Men tycker att det är sjukt kul på jobbet, så det går minsann...
Finns dock en stor nackdel....
Vissa av mina vänner...
Vissa av dom allra bästa...
HAr jag knappt träffat på hela sommaren, vi har lyckats jobba om varandra jämt... :(
O det är inte alls kul, men jag hoppas att vi snart kan leka en massa igen =)

Igår jobbade jag iaf på en bröllopsmottagning...
O ja...
Säga vad man vill...
Men detta var ju inte den roligaste mottagning jag varit på iaf... :P

Blev klar rätt sent på jobbet, men stannade kvar och väntade på Ida då vi skulle ta en öl efter jobbet...
O öl blev det, tillochmed me cheferna...
Himla trevligt...
Var en massa folk ut då det vart hockeyfest i festvåningen, lönehelg och allt det dära...
Mötte även upp Klara och Lina (underbart att träffa er en liten stund iaf).
Sen blev det hemgång för min del, skulle ju trots allt upp o jobba idag... =)

O nu har jag städat lite o tvättat lite inför det väntade besöket =)
Kommer att bli alldeles toppen!!!  ;)

//Bella


Kommentarer
Postat av: Catrin

Sv: Ja, man gör sitt bästa iallafall!:)



Hoppas du haft en bra helg gumman?

2009-08-30 @ 23:55:43
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Lina

jahaa.. oki :) Hoppas du kan nästa gång då :p



Tack för du hörde av dig! Kram

2009-09-01 @ 07:39:51
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: carro

Ville bara säga att jag verkligen vrålälskar din header och design :) verkligen sjukt snygg!



kram på dig!

2009-09-01 @ 07:48:49
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0