Måndagsmöte á la Mary Kay

Följde med Lovely på måndagsmöte med Mary Kay idag :)
Överraskande nog så var det riktigt intressant :P

Blev guidad genom en sminkning av Lovely och resultatet blev alldeles toppen!!! *me like*
Och är fortfarande lika imponerad av hur otroligt driven och fantastisk Lovely faktiskt är...
Tror han kommer att gå långt, eller jag vet att han kommer att gå långt!!! <3

Well...
Söndagen var alldeles underbar...
Blev fika med Jenny och Amy, en massa bus, kramar och lek...
Sen bar det vidare till lekparken för att busa lite till...
Älskar det barnet, hon är verkligen helt underbar!!! Så tack för en helt underbar dag,hoppas på fler av dom snart! :)

Kvällen spenderades på O´learys med Eke och Tapper och var minst lika trevlig den...
Har verkligen saknat kvällar som denna...=)

Glad för min lilla söt oxå, som trots motgångar verkar växa starkare för varje dag!
Om du bara tror på dig själv så klarar du vad som hellst...
I belive in you...

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret!!!
Äntligen, har väntat såååååå länge =)

Nu ska jag snart försöka sova då jag ska vara hos Erika 9.30 imon... :O

O du....
Orkar inte bry mig längre, har lagt ner tillräckligt med energi nu....


//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

aaw tack älskade <3

Får bli fler sånna kvällar helt klart!



Du är fantastisk! <3

2009-08-24 @ 23:41:11
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Bonkan

Jaaa jag behöver väl inte skriva att jag vill se bild sen?? ;)

2009-08-25 @ 14:33:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0