ömtålig...

Finns få saker som är värre än att ligga hemma och må riktigt dåligt, att känna hur paniken och ångesten sakta kommer krypande...
Du vet precis vad som kommer att hända, men du är helt maktlös till att stoppa det...
Det finns få saker som är jobbigare än när tårarna rinner ner för kinden, där du sitter i din ensamhet..
Men vem skulle kunna veta hur du mår, när ingen hör dina rop på hjälp?
Vem ska kunna finnas vid din sida och trösta dig, när dina murar är oändligt höga och omöjliga att ta sig igenom?
När du känner att livet egentligen är ganska meningslöst, när du ifågarsätter vad meningen är, vem ska då finnas där för att svara på dina frågor?

Du....

Du är precis som jag, du lever i din skyddade värld...
Du är försiktig med vem du släpper nära inpå din själ..
För alldeles för många gånger har du blivit trampad på, sårad och förkrossad...
Du har ett varmt hjärta, men ditt hjärta är av glas...
Ingen ser de sprickor som de orsakar, men det skär i hela din själ av smärta...

Du vill inte ta plats, du vill inte tynga ner någon annan med dina bekymmer, så därför är du tyst...
Istället gräver du ner dig, ännu djupare i mörkret....
Rädd för att släppa någon in...

Och jag önskar att jag kunde säga till dig, vad du ska göra...
För att allt ska bli bättre, men det kan jag inte...
Men jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att du vet vart du kan hitta mig den dagen det behövs..
Jag kommer alltid att finnas vid din sida, oavsett vart du befinner dig..
Jag kommer aldrig att svika dig, så snälla släpp in mig...

Så kanske jag kan ta mod till mig och släppa in dig...
Vi hjälper varandra på vägen, du & jag... 

"Jag är blott en seriekopplad lampa, lyser inte utan dig... " 

Med detta vill jag då egentligen ha sagt...
Att det finns få saker som är värre än att må riktigt dåligt...
Men det som är värst, är när någon man älskar av hela sitt hjärta och med hela sin själ mår dåligt...
Jag hoppas att du, och alla andra mina underbara vänner för den delen, vet att jag finns här....
Dag som natt...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥~*~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nog om detta....
Har haft en heeeelt underbar kväll...
Spelat Guitar Hero, ätit godis och kollat på film...
Thanks sweet...

Imorgon blire jobb 10-15 skulle jag gissa på ;)
Sen måste jag se till att fika lite, ringa sjukhuset...
O helst av allt, ta mig till blå Port, men få se om jag orkar efter jobbet....
Eller om jag prioriterar sängen :P



*Vad gör man när det som är fel känns rätt?*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du egentligen gumman? :S pussa

2009-08-11 @ 16:55:48
Postat av: Richard Strauss

<3

2009-08-11 @ 23:05:34
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej! Tack så jättemycket för komplimangerna om bilden och om sminkningarna jag gör! :) (känns fel att skriva här men jag ville svara på något sätt) /Hannah

2009-08-13 @ 12:24:28
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Men du är som alltid underbarast! <3

2009-08-15 @ 03:49:14
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0