Onsdag...

Kände att det kanske blev lite rörigt med uppdateringen igår...
Men...
Ni fick en uppdatering iaf :P

Idag har jag varit duktig, uppe tidig och allt...
Så var jag på arbetsförmedlingen trots att jag egentligen inte alls var sugen...
Men det gick ganska snabbt...
Efter det blev det fika me Catrin Waynes =)
Himla mysigt, det var allt för länge sedan vännen....

Sen kom söta Sara och vi gick o satte oss på Coffe House istället...
Blev en massa prat som vanligt, och alldeles för mycket kaffe för min del... :P

Sen mötte jag upp mamma som bjöd på middag, blev nåt så fancy som stuvade makaroner och köttbullar...
Sjukt gott!!!!!
En glass efter det och sen har jag bara legat i sängen, framför datorn (som nu äntligen funkar)...

Nu ska jag försöka ta tag i att göra mig iordning för att möta upp söta Sara för lite bus på PM, förhoppningsvis så kommer Lovely Richard snart oxå och möter upp oss... =)

Gah....
Saknar det där lilla extra...
Saknar någon som håller om en om kvällarna, någon som får en att le varje morgon när man vaknar...
Saknar dom där varma kramarna som får en att bli alldeles pirrig i magen...
Saknar alla dom lyckliga tankarna...
Saknar att flyga runt på dom små rosa fluffiga molnen....



"If I would tell you
how much you mean to me
I think you wouldn't understand it
so I wait, I wait
until this day comes
when you will understand me

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
And I can't stop myself
I cannot control myself
I am going crazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

I cannot change it
I'm sure not makin it
One big hell of a fuss
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

Kiss me,thrill me
don't say goodbye
Hold me,love me
don't say goodbye
Oh,oh,oh...Don´t say goodbye

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

Oh, oh, oh,
No, oh, oh, oh ,oh...... Kiss me goodbye"



//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Ååååh den låten e så jävla underbar!

2009-08-19 @ 22:02:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0