Räkfrossa....

Jobbet igår gick jätte bra, jobbade ju med dom bästa ;)
Var en riktigt mysig tur, underbart väder och underbara passagerare!!!
Men varmt var det kan jag säga... :P

Fick ett eventuellt jobberbjudande oxå....
Och det tåls att tänka på, absolut!
Men det skulle innebära stora förändringar, riktigt stora....
O flytt, en flytt till huvudstaden....
Hmm ja, mycket tankar...
Men oj så kul det vade varit, och vilken utmaning....
Vet inte vad som gör att jag tvekar, vill ju egentligen bara komma härifrån...
Varför är det då så svårt?
Hmm får väl se hur det går, men....
Tror iaf att jag håller tummarna ;)

Nu vill jag leka med nån....
Nån som vill??

Börjar jobba kl 17, blev visst räkfrossa idag med, men det gör inget...
Underbart väder jue... =)

Åh...
Jennys mor o far åkte räkfrossan igår...
Sen kom jenny och underbara Amy och mötte upp dom när vi var i land...
Å underbart sweet hon är den lilla prinsessan ♥
Måste fika snart!!!

*Leave me alone, can´t stop thinking of you....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jaaa, nu har det tagit alldeles för lång tid! Måste uppdatera!!:) kraaaam

2009-08-07 @ 23:44:47
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0