Sjukhuset avklarat...

Hmm ja...
Inte jätte pigg när jag steg upp imorse..
Somnade vid halv åtta ungefär, efter mycket om och men...
Och sen upp kl 9...
Inte alls kul... :(

Måste verkligen ta tag i detta snart...
Var iaf på sjukhuset vid 10,och det gick väl bra...
Tydligen så har jag fått en reaktion (allergisk) av en halsinfektion....
Hmm sjukt märkligt men så var det tydligen....
Skulle få provsvaren på måndag och då får jag antibiotika utskrivet....

Igår var det som sagt fest hemma hos söt, med Fredrik A, A och Tommy....
Himla mysigt hade vi, och utgången blev till Nivå...
Gick vid 2 tiden, men hade en lång och mycket trevlig pratstund med Fredrik innan jag gick hem... *me like*

Nu ska jag äta lite makaroner, kolla klart på Gossip Girl och sen busa me söta Sara..  =)

Börjar jobba 18 ikväll, ska bli sjukt kul!!!!!!

*I wish I could stop thinking of you...*
 
//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Skönt! Trots att det inte försvinner på momangen så är det ju galet skönt veta vad det är, och varför!



bamsekramar

2009-08-07 @ 02:11:58
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0