Sjukt trött....

Jobbade som sagt på bröllop igår...
Var på jobbet vid 13.45 ungefär....
Blev en heldel att fixa o dona med och vid 16.30 kom folket...
Blev en massa mat och vin under kvällen och vi sprang fram och tillbaks för att alla skulle vara nöjda och glada...
O det var dom...

Senare på kvällen öppnade även baren, där jag fick stå o blanda lite drinkar :)
Vid 02.30så hade alla gäste lämnat lokalerna o då var det bara att städa....
O som vi städade....
O ner med alla glas o överbliven sprit o räkna den o ha oss....
Såååå vid kvart över fyra gick jag hem....

Blev 14,5 timmars jobb och jag var lagom sliten och hade sjukt ont i fötterna...
Men kul hade jag! =)

Väl hemma var det bara att hoppa in en snabbis i duschen o sen stupa i säng....
Sov till strax innan tolv idag, då söta Sara ringde och väckte mig...
Men tur var väl det, annars hade jag legat o sovit hela dagen...

Imorgon ska jag jobba på förbokad lunch med ca 80 gäster...
Så det blir nog minsann en ledig kväll för mig sen...
Skönt, då jag jobbar alla dagar nästa vecka...
Men måste ju tänka på pengarna, dom är det ju inte särskilt gott om nu kan ja säga...
O så ska det bli kul att jobba i öltältet Sailet och på Junior VM =)

Nu har mamma precis bjudit på 2rätters i solen på gården o alldeles strax ska jag träffa Sara för en fika...

Hoppas på lite bus ikväll ;)

//Bella

Kommentarer
Postat av: catrin

Jaa, livet är verkligen underbart.. Det enda som fattas just nu är ett jobb, som jag inte har!:(

jaa, fikaaaa!!

2009-08-09 @ 21:23:13
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0