Strul med internet....

hmm...
Ja nu har mitt internet äntligen börjat fungera som det ska...
Lagom tröttsamt när det strular måste jag säga...

Har varit extremt dålig uppdatering här måste jag säga...
Men förra veckan jobbade jag galet mycket, i snitt 13 timmar om dagen...
O så var man ju tvungen att föröska hinna med lite socialt umgänge oxå...
Blev några rundor nere på sailet med dom bästa emellan jobbpassen =)

Lördagen avslutades jobbveckan på matkonsults öltält...
O förutom regnet och kylan under dagen så hade vi det riktigt kul!!!
Firade arbetsveckan efter stängning kl 1....
Det blev både cider, rosévin och baileys....
Underbart när man jobbar med underbara människor...

Igår hände väl inte så mycket....
Fikade me söta SaraCoffe house...
Fick även sällskap av endel andra..
Bland annat Lina, såååå skönt att träffa henne...
Dock åkte dom till Italien idag och blir borta 10 dagar...

Kvällen avslutades på Olearys med Lina, Eke, Sara, Albin och Mille...
Himla trevligt....

Idag har jag bara legat hemma och drygat....
Har verkligen inte haft något att göra...
Tur att A räddade min kväll...
Blev film med godis och trevligt sällskap, ehm eller ja...
Tills dom somnade iaf :P

Imorgon ska jag tydligen på möte på AF, måttligt sugen...
Sen blir det fika me Klara (känns som att det var evigheter sen jag träffade henne) :(
O så ska jag leka med Sara oxå =) 

Är galet trött på vissa saker, och vissa personer... 
Lika bra att bara skita i det....

Sweet Dreams....*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0