Sweet Sunday...

Har väl inget vettigt att skriva idag heller.... :/

Igår blev det iaf jobb på bröllop på Bubbetorpsgård...
Himla fint var det och god mat fick dom...
Bruden var otroligt vacker, helt underbar klänning!!!

Kom hem vid 22 tiden fixade iordning och gick hem till Sara för att dricka lite med henne o Sofie innan utgång...
Blev en runda till Play.Bar där Richard oxå slöt upp och en runda till Statt för mig....
Men var inget kul folk alls ute...
Så jag begav mig hemmåt vid 2 tiden kanske....

Blev sängen, Tvn och en SubWay macka innan läggdax.... =)

Fick höra en del saker igår som gör mig riktigt ledsen och riktigt förbannad!!!
Endel av sakerna är inte ens värda att ta upp....

Men så är det oxå det här med människor som....
Vägrar släppa taget ,inte för att dom vill något, utan för att dom inte vill att den andra personen ska gå vidare...
O bryr man sig om någon så vill man väl att den personen ska må bra?!
Lr har jag fel??
Hur kan då DU bete dig som att allt du vill är att få henne att må dåligt....
 Du vet precis i vilka trådar du ska dra för att få henne dit du vill...
Så fort du känner att hon är påväg för långt bort så kommer du och raserar allt igen...
O hur man sen kan göra det på ett sånt otroligt dåligt sätt, hur man kan manipulera och smutskasta så....
Det förstår jag inte...
Men jag hoppas att du en dag insett vad du en gång hade, det som du själv har asvaret för att ha förlorat...
Att du vaknar upp och inser att det kanske är dags att växa upp och sluta behandla folk illa...
Så hoppas jag att du min vän, inser att du är värd så mycket bättre än någon som gång på gång sårar dig och manipulerar dig för att ha kvar dig precis där han vill...
Du är värd 100000 gånger bättre och jag hoppas att du nån dag snart inser det!!! ♥

Hatar folk som får mina vänner och dom jag älskar att må dåligt....


Drömmer mig bort...


//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Vad du jobbar nu Bella :) Du ska inte alls va inom barnomsorgen lr? Kul att d flyter på :D & en subway macka e inte fel så på natten nej ;)

2009-08-23 @ 15:26:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Sara

<3

2009-08-24 @ 01:36:30
Postat av: Jenny

Tack själv gumman! Va verkligen kul o träffas igen... så nu får d inte dröja för länge t nästa gång :) kanske kan gå ut o gå en kväll i veckan när amy somnat :) pussa

2009-08-24 @ 06:37:44
URL: http://jennyoamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0