Tisdag...

Fick mig en sovmorgon idag, igen....
Tröttsamt att inte kunna sova på nätterna utan istället sover bort halva dagarna....
Men men.....

Hade iaf en toppen kväll igår, satt på PM med Sara & Micke (som visserligen jobbade), Sofie, Daniel, Anders och Richard...
Blev en sjukt rolig kväll, men vad annars kan det bli i Daniels sällskap?!
*weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii*


Blev fika på Coffe House med söta Sara idag och sen en runda på stan...
Med på fikan en stund var även Anna och Danne, såååååååååå mysigt.... ♥
Dom ringde från sjukhuset idag me, så jag har fått tid där på torsdag...
Skönt att ha det avklarat...

O så har ja fått lite jobbtider denna veckan med....
Ska jobba på räkfrossan på torsdag, puben (fox) på fredag (om det inte blir ändrat till räkfrossa där med...) och bröllop på lördag... Så det kan nog bli kul... =)

Nästa vecka ska jag jobba i öltältet på Sailet och på Junior VM (?!) på Västra Mark.....
Så nästa vecka har jag minsann jobb ons-sön iaf =)

Imorgon blir det minsann lite festande, lr....
JAg ska ta det rätt lungt tror jag...
Blir lite fika på dagen med Lovely och sen kanske även lite bus med A... =)

Well...
Spela lite spel, kolla lite på TV o sen se om man kan sova kanske....

*I wish....*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0