I wish it could be different...

Saknar dig...
Och jag kan ärligt talat säga att jag önskar att det inte vore så...
Önskar att jag bara kunde låtsas som att ingenting hänt, att det inte finns något där..
Önskar att du inte vore den du är, endast för att allt vore mycket enklare då...
Saknar hur du fick mig att må, saknar glädjen i dina ögon...


*I´m to afraid to let go of all the sorrow and all the pain*

Har haft en riktigt trevlig dag tillsammans med Björn i fotostudion, över förväntan faktiskt!
Vi har haft riktigt kul och många av bilderna blev riktigt bra!
Ska bli kul att få se dom ordentligt sen med, har ju bara sett dom på kameran... *längtar*

Annars har jag sprungit en massa på stan utan att egentligen uträtta något vettigt alls...
Får ta tag i det där ordentligt imorgon istället, kan ju inte skjuta upp på saker o ting längre nu ;)
Så imorgon blir det att göra stan (ännu en gång!!), fika med Anna och sen ska minsann jag o söta Sara träna lite :)

*If you only knew what you´re doing to me....*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0