Julstress?!

Nu är det minsann inte lång tid kvar till julafton!
Trots att marken är täckt av snö så kan jag inte riktigt få till den rätta julkänslan...
Börjar dock få lite panik nu, då jag har en massa julklappar som ja måste köpa och jag har absolut ingen aning om vad jag ska inhandla...
Men jag antar att det löser sig, annars får det bli som det blir ;)

Julafton kommer iaf att bli supermys!
Julfrukost hos pappa med familjen där, har sjukt dåligt samvete över att jag knappt har träffat dom detta året, men det är inte bara jag som ska må dåligt över det..
Men när ska man hinna, då man jobbar 6 dagar i veckan och har så mycket annat att göra den 7e...
Men man får ju helt enkelt prioritera, och jag kanske inte har valt rätt alla gånger...
Men det får det bli ändring på till nästa år :P

Igår jobbade jag i Schlagerbaren, lite smånervös var jag allt innan det satte igång..
Har ju inte vart vidare effektiv de senaste 3 veckorna och var helt övertygad om att jag inte skulle komma ihåg en enda drink..
Men ack så fel jag hade...
Hade dock ganska lungt då Nanne Grönvall spelade inne i nattkluben, men kvällen gick alldeles lysande!!! =)
Träffade henne en stund efteråt för att skaffa autograf till min Lovely
o hon var så himla söt och gullig!
Nu blir det att ladda inför juldan då det kommer att vara kaos! And that´s how I like it ;)

Ska strax bege mig upp på stan o titta lite, måste hitta världens bästa julklapp till Tuva, min älskade Tuva som jag inte träffat på evigheter!!!! :/

Önskar er alla en trevlig söndag!

//Bella

*I realy like the crazy me, and for those of you that don´t: I couldn´t care less...!*

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Äääääääälska!! <3

Så som jag log när jag fick ditt MMS :) Såg nog RIKTIGT lycklig ut i Decembernatten <3

2009-12-21 @ 01:49:27
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0