Shopping i Kalmar

Igår åkte jag och Lina till Kalmar för att shoppa lite på rean..
Mycket roligare att shoppa där än här hemma..
Köpte ett par stövlar på Scorette som jag kollat på massvis av gånger, men tror att dom nog e försmå.. :/
O så köpte jag ett linne o en tröja :)
Var även en runda på IKEA men där handlade jag minsann ingenting, himla duktigt av mig :P

Idag har jag varit o fixat mina naglar, himla fina nu :)
O så har jag varit på stan heeeela dagen, med Marina, Sara o Eke i olika omgångar..
Himla mysigt :)

Funderar på om jag ska ta tag i detta o plocka undan lite här, det behövs verkligen..
Resväskan ligger fortfarande på golvet sen vi var iväg ;)

Eller så blir det TVn... :P

Ska börja planera för min 25års fest oxå, kommer att bli så himla bra :) *yaaaay*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Yeah jag var me i kalmar igår & shoppade loss :P

2009-12-28 @ 20:53:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Bonkan

Usch alldeles för mke Bella!!! ;)

2009-12-28 @ 23:09:25
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0