sol en mi corazón

Usch nä...
Tycker fortfarande inte att det är kul att vara hemma...
Visserligen har det varit kul att träffa vännerna igen, men hade sååå gärna varit kvar i solen..
Inga bekymer och bara lyckliga tankar...
Men, man kan ju inte få allt man vill ha..
Men jag säger bara en sak, jag ska tillbaks.
Förr eller senare, så är det bara..

Jobbet idag gick iaf bra, trots att jag var sjukt seg.
Blev dock bara lunchpasset så sen gick jag o Sara och tränade (o som jag har saknat det!!)
Och efter det blev det fika på Coffe House med Lina, Eke o självklart Lovely Richard!!

Nu ska jag försöka sova, vet inte vad det är...
Men så fort man kommer hem igen så blir det ju totalt omöjligt att sova om nätterna...
Måste vara nåt mystiskt med mitt sovrum...

Eller ensamheten...

Nunca olvidaré

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0