Underbara jul...

Jag har haft en alldeles fantastisk jul...
Precis sådär som en jul ska vara =)
Började med att äta julfrukos hemma hos Pappa, med Bror, Syster, Tuva, Farmor&Farfar, Lina o såklart Pappa&Rosa....
Alldeles underbart att få träffa alla, det är något som händer alldeles för sällan...
Men det får det minsann bli ändring på...
Blev en massa gott att äta och dricka och sen paketöppning!
Fick en massa jätte fina paket, och är så otroligt tacksam för allt! ♥

 

Sen körde Pappa mig till Bräkne-Hoby där jag skulle fortsätta firandet tillsammans med Mamma, Kusiner, Moster+Peter och Morfar...

Även här bjöds det på massvis av fantastisk julmat och en massa fika, vad är det här med att äta hela tiden på julafton?! :P

Efter Kalle Anka och julmiddagen så var det minsann dags för julklappsöppning igen...

Fick även här underbara julklappar, men bäst av allt var ändå att se glädjen när dom andra öppnade sina!

Så nu vill jag bara tacka alla som har gjort min jul så fantastisk!!! ♥

 

Ikväll blir det jobb på Statt, kommer att vara fullt ös i nattklubben så se till att vara där!!!! ;)

Börjar jobba redan kl 18, så lika bra att ta det lugnt fram tills dess så att man orkar med hela natten :P

 

//Bella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0