Bättre att såra först innan man själv blir sårad?

Kanske är så vissa tänker...

För idag fick jag höra nåt som sårade mig riktigt mycket..
Och jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro... (eller tycka är väl kanske mer rätt ordval)
Hade det varit någon annan som sagt det...
Men nu var det du..
O du är min vän..
Är himla glad (eller fel ordval kanske) men iaf att jag fick veta..
Men känner att jag vet inte alls vad jag ska göra..
Vill så gärna tro...
Men är så rädd att bli sårad, lr ja...
Sårad blev jag i vilket fall som hellst idag..
Men så pratade jag med dig...
Och visst jag kanske må vara blåögd men det kändes ändå bra..
Och jag hoppas verkligen att...
Hmm ja.. skit samma vad jag hoppas egentligen..
Tycker bara att det är tråkigt att så fort man börjar må bra, och hoppas så dyker det upp något som kan rasera alltihop..
Men vad ska man göra?
Som en annan vän sa, en ängel:
"Följ hjärtat. Tror du att det finns en chans? Det är bättre att ha prövat, men blivit sårad. Än att inte pröva, och aldrig veta hur det kunde blivit."
Så sant så....
MEN...
Om det änå fanns några garantier, då hade allt varit mycket enklare...
Men så är det ju oxå så, att oavsett vad som händer...
Så kan man ju inte bara radera vad man känner, det finns ju ändå kvar...
O ja... Jag kanske må vara dum...
Men jag känner fortfarande likadant...
Om ändå kanske lite mer reserverat...
HJÄLP***?!

Ja men skit samma...
Det löser väl sig till det bästa i slutändan iaf...
Tack till er som ställt upp o lyssnat när jag behövde ventilera tankar och känslor!!!

Nu skiter ja i detta o ska sova istället...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Följ ditt hjärta tycker jag :) men va jävligt noga med att sätta gränser :) Kram

2009-02-17 @ 22:16:23
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Catrin

Du ska följa ditt hjärta gummna och inte lyssna på nån annan! Jag kommer allid att finnas här, så bara ventilera på du!:)

KRAM

2009-02-18 @ 00:27:11
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Jane

Följ det du tror på, hoppas att du iaf är rädd om dej och tsätter dej själv i första rummet gumman.. Puss

2009-02-18 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0