energi....

Jag orkar verkligen ingenting just nu...
Känner att jag har ingen energi överhuvudtaget...
Förstår inte alls vad det är som hänt, men känner bara att jag inte mår bra...
Rent fysiskt...
O så vet jag oxå att det finns människor i min närhet som jag bryr mig om som inte mår bra...
Och det finns inget jag kan göra, och det tär något fruktansvärt på mig...
Jag hatar när folk som jag bryr mig om mår dåligt...!!!

Men idag har jag iaf vatt på jobbet, helt galet var det..
Eller ja det kändes så iaf, måndag o allt..
Och sen för att man mår som man gör..
Men jag överlevde dagen iaf och tog mig till gymmet direkt efter att jag hade slutat...
Sjukt mycket folk där *suck*
Men det gick bra ändå...

Sen har jag bara legat hemma i sägen, inte orkat nåt...
Tog mig upp på PM en runda för att hälsa på Fredrik, men blev inte långvarig...
Så nu ligger man här igen...
Borde egentligen gå och lägga mig då jag har öppning på jobbet imon...
Men vet att jag inte kommer att kunna sova ändå....

Förhoppningsvis så ljusnar det snart...
Vill ha tillbaks energin, vill må bra, vill att dom jag bryr mig om ska må bra....

*Önskar att det fanns något jag kunde göra, men kan inte göra mer än att tänka på dig och låta dig veta att jag finns här för dig den dagen du beslutar dig för att släppa in mig, med allt som det innebär...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej där,

Börjar fundera lite hur du egentligen mår?

Rullar allt på som det ska? I hope so! :)



Jag försöker verkligen lära mig detta med att blogga, men man glömmer verkligen att skriva ibland. Fast man lär sig lite allt eftersom..



Börjar på närma sig sleep time också ;/

Men krya på dig isabelle.

Kram!

2009-02-23 @ 22:55:44
URL: http://theoneisonline.blogg.se/
Postat av: eke

så ja gumman! nu tar vi nya tag och siktar på helgen som närmar sig med stormsteg! äntligen ska jag få festa med mitt monster igen! å va bra de kommer blir! marilyn monroe och byggare bob i en underbar symfoni! kanske borde säga att du alltid kan vända dig till mig om du mår dåligt men de tycker jag du borde veta vid dehär laget=D

2009-02-24 @ 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0