......

Hittade denna hos min kusin när jag läste igenom lite bloggar...
Kommer från; http://karolinarangel.blogg.se/

I. Helt underbar i sängen
S. Lätt att bli kär i
A. Gillar att festa
B. Alla vill ha dig
E. Oh, jätte bra kyssare
L. Alla älskar dig
L. Alla älskar dig
E. Oh, jätte bra kyssare

Lite kul... :P

Dagen har varit alldeles toppen hittills...
Försökt att inte tänka på dig, men det är svårt att undvika... :/
Blev en massa shopping på stan iaf..
Köpte ett par Super snygga jeans från Gabba inne på Breeze..
Dom var dock lite dyra, men det får det allt vara värt :P
Sen köpte jag 2 koftor från crockerJC (ord pris 499:- nu kostade dom bara 100:-/st)
Blev oxå en vit piké tröja på Gina Tricot, bara för att lixom.. :P

Handlade lite på systemet oxå, får se om det blir fest ikväll, lr jo d blir nog det...
Men får se om det blir någon alkohol för min del.. 

Sen blev det mat hemma hos mamma, pasta med fläskfilé och gorgonzolasås *mmmm* 

Nu ska jag vila en stund för att bli lite pigg tills ikväll... 

Du..... 
Vill att du ska vara här... 
Vill att du ska förstå... 
<3


//Bella 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vi ska me ha fläskfile :) Hoppas du får en rolig kväll!

2009-02-14 @ 16:38:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0