F*cking Lördag..

Usch ja...
Absolut ingenting blev som det skulle igår...
Blev inget mys, av en hel del olika anledningar...
Men det kommer fler tillfällen för det..

Och så idag skulle ju jag och Catrin iväg på fotografering...
Men jag mådde inte alls bra igår, behöver inte gå in på detaljer...
Men jag känner att det nog är bäst att hålla sig hemma idag...
Så j*vla typiskt att det ska komma något i vägen när man har planerat nåt..
Men hoppas att det kommer fler tillfällen...

Så idag ska jag bara ligga hemma och tycka synd om mig själv..
Eller idag är det ju egentligen inte synd om mig, mår ju bra idag...
Men mest för att markera att jag oxå ville åka idag...
Och att jag hatar att vara sjuk!!!!

Saknar dig..
Och tänker på dig hela tiden...
Önskar att du vore här...


//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Synd att det inte blev något Bella :(

2009-02-22 @ 12:50:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Nej va trist, ni som såg fram emot det så mycket =(



Usch jag hoppas du mår bra nu däremot, så bra som det går!

Vet mycket väl vad du menar me "deppinlägget". Kul att Emma kommer till helgen så det blir lite ordning med 'att hehe ;D

2009-02-23 @ 18:24:04
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0