Finaly done....

Jepp idag har jag lämnat ifrån mig nåt jag velat bli av med länge...
Men hade väl förväntat mig att du skulle hämta den själv..
Saker och ting blir inte alltid som man har förväntat sig att dom ska bli..
Men hade ändå hoppats att vi skulle kunna vara så pass vuxna ändå..
Men det finns ju förmodligen iaf en person som blir glad nu :P

Blev en runda till PM o koffeinöverdos i sällskap me Sanna, Micke, Hanna, Peter o Fredrik...
Var alldeles skakig när jag gick därifrån o skulle till R....
O från ingenstans dök du upp...
Tycker det händer ganska ofta att du dyker upp på ställen där ja inte tror att du ska vara... :P
Ehm...
men nu är resten upp till dig...

Nu ska jag plocka undan lite här hade jag tänkt...
Lika bra att börja, kommer att ta en evighet att få det uppstädat här...
O imon har jag tvättstugan me, mindre kul...

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0