Förslust för KHK...

Himla kul att komma iväg på hockeyn idag, och vilket ös det var...
Dock så var inte matchen lika bra, tycker att spelet gick lite trögt, powerplay och passningar gick inge bra alls för KHK..
Men dom kämpade bra..
Skåre (eller vad dom nu hette) :P fick ju 3 ganska onödiga mål som lätt hade kunnat stoppas...
Men hoppas på att dom tar hem matchen på måndag..

Var iaf grymt kul att komma iväg me Catrin och kolla på lite hockey... =)

Nu är det minsann dags för Bella att sova lite..
Har en massa jag måste göra imon..
Ska klippa mig kl 10, sen blir det stan med mamma för att leta present till Rasmus och Tuva...
Samt för att handla det sista till min outfit imon..
Blir nog lösögonfransar och ett armband, sen får jag minsann vara klar..
O det blir som sagt min tolkning på Betty Boop...
Måste handla på bolaget...
Sen måste jag hem och städa, hämta Emma på stationen 15.22..
Fixa oss iordning iaf lite, sen dags för middag på BistroJava kl 18.00...
O så ska vi vara hos Fredrik kl 20.00..
Kommer aldrig att hinna..
Men lever på hoppet.. :P

Sov så gott...
Ska försöka slänga in en bild imorgon innan vi drar iväg på festen... =)


O du...
önskar verkligen att jag visste vart jag stog...


//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

.... Detta tjat om hockey. Jag kan allvarligt knappt stava till det! jaja....



Fan va najs med middag på Java! Det vill jag höra mer om sen! Faktiskt funderat på att gå dit nån gång, lunchen med dig var ju underbar liksom =)



Puss

2009-02-28 @ 17:28:21
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0