Fredag den 13e...

Ligger i sängen och kollar på "Win a date with Tad Hamilton"...
Den får duga för ikväll, och den är ju faktiskt rätt kul...

Mår bättre nu iaf, men tror fortfarande att det är något skumt..
Men har tryckt i mig både mat och godis så det ska nog bli bra...

Åhhh så finns det något som gör mig alldeles galen...
Du....
Vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra eller vad jag ska känna...
Vet bara att jag saknar dig och att jag tänker på dig alldeles för mycket..
Vill att du ska vara här nu, vill kunna somna i din famn och vakna av dina kyssar..
Mehn...

Och så är det ju Alla <3ns dag imon...
*suck*

Hoppas ni får en trevlig helg!

*I want you so bad...*  ;)

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0