Helg...

Hade stängning på jobbet idag, men det var helt okej...
Har varit en lugn dag...
Eller ja, har ju varit kaos stundtals, men så ska d ju märkas att det är fredag.. ;)

Efter jobbet bar det iväg en runda ¨på stan, där jag som vanligt hittade en massa att handla...
Köpte ett par jeans på rean på MQ + en Fred Perry halsduk..
O så hittade jag en fin T-shirt på Gina Tricot med..
Efter det blev det en snabb fika me Christine på PM...
Det var alldeles för länge sedan vi träffades, synd att det inte fanns mer tid bara.. :O

Nu ligger jag bara hemma o slappar, väntar...
Men har beslutat mig för att sluta vänta och hoppa in i duschen istället...
Sen får vi se vart jag ska ta vägen ;)

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0