J*vla depp dag...

Usch...
Hatar att vara rastlös och uttråkad..
Slutar alltid med att man tänker en massa och överanalyserar saker och ting som borde lämnas orörda..
Har haft en jobbig dag och legat hemma och tyckt synd om mig själv..
Inte för att det är särskilt synd om mig egentligen men mest för att jag är otroligt korkad som inte kan sluta tänka på saker som jag borde ha glömt och på saker som inte ens borde beröra mig överhuvudtaget..
Men nu är det som det är och det är bara till att göra det bästa av situationen och försöka ta ett steg i taget och tänka på annat istället...

"För att kunna älska någon annan krävs det att man älskar sig själv
och för att kunna älska sig själv behöver man känna sig älskad av andra..."

Ibland känns det som att man står alldeles själv, att det inte finns någon som förstår eller bryr sig...
Men så vet jag oxå att jag är så fruktansvärt dålig på att visa mig sårbar och erkänna att jag inte mår bra..
Hatar att prata om mina egna känslor, och hur jag mår..
Låtsas hellre som ingenting och hjälper alla andra istället..
Men förr eller senare så brister det även för mig..
Och jag behöver verkligen få vara bitter och egoistisk ibland..
Men så vill jag ju så gärna hjälpa alla andra, förmodligen mest för att jag önskar att det fanns någon som kunde hjälpa mig!..

Nästa helg kommer min Emma..
Och jag behöver verkligen detta, jag behöver få andas med min prinsessa, behöver få ur mig allt...
Och våran vänskap är så underbar, och det får mig att må så bra..
Och NEJ, detta betyder absolut inte att jag inte värdesätter mina andra underbara vänner..
Men ibland är det lättare med någon som man inte träffar varje dag, någon som inte vet alla detaljer, någon som inte är så insatt...
Jag behöver verkligen dig Emma!!

Well Fuck This...

Ursäkta för dagens depp inlägg...
Vet att allt bara är ett enda stort i-landsproblem och att det finns dom som har det värre...
MEn just idag så tycker jag faktiskt synd om mig själv...

Blir ju inte bättre att jag saknar ihjäl mig efter dig oxå...

Och inte heller av att min Lovely Richard är påväg till stockholm...

But I´ll try to survive...

//Bella

...förhoppningsvis back on track imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Martin

Cheer up gullet!

2009-02-22 @ 20:12:32
Postat av: Anders

Isabelle, vad är det som händer egentligen?

Varför känner du på detta sättet?



Sträck på axlarna nu och bli glad! :)

Positiv för livet ska man vara, vad som än sker! :)



Kram

2009-02-22 @ 21:11:37
URL: http://theoneisonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0