Lyckliga tankar...

sprider sig igenom hela mig just nu....

Kanske har man lite smått börjat hoppas...
Vet att jag mår bra just nu, och jag vet att du får mig att känna som om jag har fjärilar i magen varje gång jag träffar dig...
Vet att jag trivs med dig och att du får mig att känna mig trygg...
Trots att allt egentligen är sålångt ifrån trygghet man bara kan komma..
Vet att jag är beredd att släppa in dig, jag vet att jag skulle våga..
O jag hoppas att du en dag vågar släppa in mig oxå, hur svårt det än må vara..

Jag tror på dig, hoppas att du kan se det...

Jobbade som sagt 7.30-15.00 idag..
Gjorde lite "pussmonster" med några av barnen inför alla hjärtans dag på lördag..
Himla söta blev dom...
Kom inte från jobbet förräns strax innan halv fyra och då var det direkt till gymmet som gällde..
Körde ett himla skönt pass idag och mådde verkligen toppen rakt igenom..
Så himla skönt när det känns så...

Nu ska jag snart gå och lägga mig...
Har ju öppning på jobbet imon 6.30-13.00...
Jo jag vet klockan är ju inte alls mycket..
Men jag känner at jag verkligen skulle behöva sova ordentligt...
Fast vet ju oxå att jag inte kommer att somna i tid, och när jag väl går och lägger mig så kommer jag att ligga och tänka på dig en bra stund..

Men det känns så himla bra, så det gör mig absolut ingenting! :)

Sov så gott!!

*Ever since we met you've had a hold on me...*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Detta är du värd. Älskar dig, och det borde alla göra =)

2009-02-13 @ 01:38:10
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Håller med Strauss!! Du är verkligen värd det :)

2009-02-13 @ 14:14:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0