Måndag.....

Tillbaks till jobbet och verkligheten efter helgen...
Har blandade känslor om helgen...
Dels har den varit super tråkig och dels har den varit alldeles underbar...
Blev endel stunder jag helst av allt hade velat glömma men som på något sätt kanske var bra att d hände..
Önskar att jag hade någon att dela tankar och så vidare med bara...
Men har fått känslan av att folk slutar bry sig och är väldigt upptagna..
Vill tacka C för lilla pratstunden på MSN i lördags... det kändes himla bra faktiskt... :)

Igår blev det filmkväll med en massa mys..
Kollade på Bolt..
Den är ju alldeles underbar!!!

Idag har jag jobbat 7.30-15 och så är det dags för APT på jobbet nu mellan 16.30-18.30 (senast)
Hade helt glömt bort att vi skulle ha möte..
Men hellre idag än imon när jag e tidig...
Så nu är det dags att bege sig till jobbet igen..

*Right now it feels good*

Puss //Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack själv gumman, du är en otroligt bra vän som är väldigt bra på att lyssna!:D

2009-02-10 @ 14:31:46
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0