Migrän....

Gah har sååå ont i huvudet...
Inte alls kul!

Men..
Idag så lyckades jag med att försova mig, trots att jag faktiskt hade sovmorgon..
Men kan ärligt säga att jag inte sovit så gott på flera veckor..
Eller jo det finns ju undantag ;)
men dom e inte många...
Trots att natten blev lite weird då jag vaknade vid 03.34 med TVn på och sängen totalt obäddad, då jag tvättade igår..
Men det var bara att ställa sig och bädda mitt i natten för att sen få krypa ner i sängen igen..
När jag sen vaknade igen (eller blev väckt snarare) så kändes det som om jag hade världens bakfylla...
Sån jävla migrän som har suttit i hela dagen..
Trotsade det och gick till gymet efter jobbet iaf, och det var otroligt skönt..

Kvällen fortsatte på Olearys med Fredrik och Micke för att kolla på hockey!
Färjestad vann ju såklart över HV71... :P 2-1 blev det...
Så nu kan jag sova gott inatt oxå..

Imorgon blire jobb till 14.30 sen gymet och en massa annat jag borde hinna med egentligen, typ apoteket o lite så..
Men jag och Catrin ska på hockey imon, KHK!!!
Så jag får nog omorganisera min planering lite... :P

O så var det detta med temafesten på lördag...
Marilyn Monroe eller Betty Boop?! :P

O du....
tänker på dig en massa...
O önskar...
O hoppas...
O vill...
Du är så sweet...
I belive in you and your strenght...

//
Bella


Kommentarer
Postat av: Catrin

KHK!!!:)

2009-02-27 @ 08:35:47
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0