My Life Would Suck Without You....

"Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for trying to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you!"

Sååååå sant!!!

Fan Catrin, nu kan ja ju inte sluta lyssna på denna låten heller.... :P

Dagen idag har varit bra, men lång...
Var upp vid 05.40... *gääääsp*
Slutade på jobbet kl 13 då blev det direkt till gymmet *lovely*
Känns fortfarande riktigt skönt!!!
Sen blev det hem för en snabb dusch och efter det snabbt ner till AF...
Fick mina papper påskrivan och blev utskriven därifrån...
Nu när jag iaf har dessa månaderna fast så kan jag lika väl skriva ut mig så jag slipper deras tjat om alla dessa möten ch annat tråååk....
Lovely Richard mötte upp mig på AF och så gick vi in o hälsade på A en runda på Kicks...
Blev ju endel prat om att vi träffade IDIOTEN igår...
Tillsammans med den andra IDIOTEN, som han defenitivt inte har ihop d med :O

Vem f*n försöker du lura?
Och snälla tänk på att du är inte är 14år gammal....
Börja bete dig som en vuxen människa!!!

Sen blev det upp till PM för att möta upp Fredrik för en fika...
Bosatte oss på 1344, brukar ju hamna där :P
Himla mysig fika faktiskt... :)

Kom på att ja måste köpa nya träningskläder...
Hmm hittade ett par jätte fina mjukisbyxor på intersport, nedsatt pris och allt...
MEn vet inte om jag vill träna i mjukisbyxor lixom... :O
Tåls att tänka på :P

Nu är det snart dags för sängen, har ju iofs sovmorgon imon och börjar inte förräns 9.30 imon... :)
Slutar 17.15 och efter det blir det gymmet...
Så får jag väl hålla tummarna för att det blir mys imorgon istället :P

MEn måste sova snart och drömma lite om dig...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vad tyysan är det för låt?;) O vem är idioten?

2009-02-16 @ 23:39:59
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Visst e d kelly clarksons nya?? Love that song :P

2009-02-17 @ 16:24:11
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0