Mysigt...

Att få vakna i någons armar...

Vaknade upp och såg att snön alla pratat om nu hade kommit...
Hade varit helt okej om det nu inte hade blivit blask av allt så fort det lägger sig på marken, men det är väl bara att inse att det är så det är när man bor här..
Fick iallafall sällskap halv vägs till jobbet imorse, himla mysigt i snöstormen :P
Men min bitterhet över snön försvann snabbt när jag gick förbi tullparken och såg alla lyckliga skolbarn lekandes i snön... Vi får helt enkelt vara glada för det lilla vi får.. 
Jobbade 9.30-17.15, kom dock ifrån jobbet en halvtimme tidigare då barnen gick hem...
Blev att traska direkt till gymmet, trots att jag inte alls var sugen idag..
Men efteråt kändes det såååå bra..
Har nog omedvetet saknat en massa att träna ;)
Så nu är jag på G igen...



Så nu har man haft ett långt telefonsamtal med en av mina änglar, om människor som inte kan stå för varken det ena eller det andra och som verkar njuta av att dra ner andra i fördärvet..
Och som tydligen gör sin egen lycka genom att få andra att må dåligt...
Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att denna personen kommer att ta ett steg ut ur ditt liv och sen låter dig vara...
Det finns ingen som helst anledning att kämpa och försöka när man inte får något tillbaks..
Vänskap handlar om att ge och ta, och att ställa upp på både gott och ont...
Har inte denna personen förstått det än så lär det ju aldrig uppenbara sig för h*n heller...
Jag tror på dig och din inre styrka... (även att du själv har svårt att tro på den ibland..)

Nu är det minnsan dags att hoppa in i duschen för att sen titta upp en runda på PM, mysa lite mer vänner, för att sen gå hem o sova o ladda för en ny arbetsdag...
Jobbar 7.30-15.00 imon...

*I want you here with me babe...*

O Emma... <3
Nu får du minsann se till att komma...
Saknar ihjäl mig efter dig!!!
Sådeså..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

DEt låter så himla mys!

Det förtjänar du verkligen! =D

2009-02-12 @ 12:41:09
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de finns ingen bättre :) o sen skadar de ju inte att han är jävligt fin o titta på med haha

2009-02-12 @ 18:29:39
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: Catrin

Awww, mysigt!:) Du förtjänar att vakna upp i någons armar, speciellt om det är speciella armar!:)



Låter som du haft en toppenbra dag, jag vill me börja träna igen! Kan jag slå mitt kloka huve ihop me dej?;)



Den 22:e gumman!!!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 20:06:43
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0