Ny dag idag...

Ja...
Gårdagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Men idag känns det iaf lite bättre..
Men kan inte förneka att det snurrar en heldel tankar och funderingar i mitt huvud..
Jag har oxå fått en heldel tankar och knuffar mot rätt riktning av en massa olika människor..
Och tro mig, jag uppskattar det verkligen!!!
Som jag känner nu, så kommer allt att ordna sig, allt kommer att bli bra...
Men det finns stora möljigheter att det svänger ytterligare..
Men en sak är iaf säker, jag tänker sätta mig själv i första hand...
Måste verkligen tänka på mig själv för en gångs skull....
Och hur det resulterar återstår att se...

Well...
Hann med lite shopping igår, blev nya träningsbyxor =)
2 par tillochmed...

Så idag har jag jobbat  7.30-15.00 och efter det blev det gymmet...
Imorgon jobbar jag 6.30.13.30 så det blir snart till att lägga sig, då jag ska upp 5.30 imon :O

Pratade oxå med A.. .
Blir så trött på vissa (eller iaf 2) personer i denna stan..
Uppenbarligen så tror ju du att du lyckats påverka mig på något sätt...
MEn ledsen att göra dig besviken, jag är inte rädd för dig..
Och kommer aldrig att bli, tycker bara att du är patetisk!!


Pratat med dig idag iaf, kändes så otroligt skönt!!!

O så har jag pratat med Emma som kommer o hälsar på den 28e!!!! (om allt nu går som d ska denna gången).
Ska bli sååååååå kul!!!!
Var alldeles för länge sedan nu..
Sen helgen efter ska hennes son Kevin döpas, så då blir det för mig att ta tåget ner till skåneland... =)
Håller på att fixa lite med hans present oxå..
Eller har börjat spåna lite, svårare än vad jag trodde att fixa detta... :O
MEn det blir nog bra i slutändan...

Nu ska jag smälta maten som jag faktiskt lagade själv idag, blev biffstroganoff med pasta...
Så där ser ni...
Ibland lagar tillochmed jag mat :P

*Saknar dig*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0