Ny telefon...

Jepp idag har jag allt skaffat mig en ny mobiltelefon...
Stod och valde mellan två Sony Ericsson telefoner..
Men så rekomenderade killen i butiken en Nokia N85 istället..
Och lättövertalad som jag är så lyssnade jag självklart på d..
Men han jobbar ju där så han ska väl veta.. :P
Ska strax börja pilla lite med den, har lagt den på laddning =)

Annars så blev det en kaffe på PM med Lovely och Catrin var oxå me.. .
Följde sedan me henne och hämtade Thilda, då jag skulle följa med dom hem för att hämta lite salva =)

Nu blir det bara att ligga i sängen, framför tvn och äta min hemgjorda "glass" som jag gjorde igår :)

*Snart får jag äntligen träffa dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin!

Glöm nu inte att smörja in dej oxå!!:D

2009-02-19 @ 20:17:57
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Kämpa babe, Kämpa!

2009-02-19 @ 22:15:14
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Cina

Trevlig helg från mig i Rödeby.

Tråk du inte kommer i mon ;)



Cina

2009-02-20 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0