Solsken...

Jepp precis hemkommen från gymet...
Precis vad jag behövde kan jag säga =)
Koppla bort alla tankar och bara tänka på mig...

Nu känns allt mycket bättre, solsken ute och jag är ledig resten av dagen...
Lyckades sova 4 timmar inatt så att jag är pigg nu är ju ett mirakel...
Ska hoppa in i duschen nu och sen springa upp en runda på stan!
Se om man hinner med en snabb fika med Fredrik O Sanna..
O tack Fredrik du är en ängel...
Och ett stort tack till Catrin som orkar lyssna på mig :P

Pratade med Emma idag me!!!
Nu är det bara 4 dagar kvar sen kommer min prinsessa!!!
Kommer att bli en underbar lördag, Bellamonstret med sin Fredrik och sin Emma =) *lovely*
O ja på tal om Lovely *saknar dig!!!*

Hoppas på att få träffa min bejb ikväll och kramas lite...
Det behövs...

O så vill jag bara tacka för alla gulliga kommentarer både här och via sms efter mina depp inlägg..
Det värmer..
Life´s a bitch and then you die..
Men jag vet att det är något som kommer att gå över, hellre förr än senare ;)

Men nähä...
Hoppa in i duschen var det ja...

//Bella

*Having a great day*

O en stor puss till dig, bara för att du är du! :-*

Kommentarer
Postat av: Catrin

klart jag orka lyssna på dej! dumheter!:) Du är en otroligt fin vän som jag helt klart kommer hålla fast vid, så är det bara!:P

2009-02-24 @ 20:01:17
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: eke

ja å mig lär du inte bli av me heller=D

2009-02-25 @ 01:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0