Sometimes life´s so sweet...

Ja..
Kvällen igr var verkligen super mysig..
Har verkligen längtat och saknat...
Alldeles för mycket egentligen..
För jag vet inte alls vart vart jag är på väg eller hur jag ska bete mig..
Men på nåt sätt får du mig att må så himla bra...
Well som sagt, en dag i taget....
Än sålänge...

Blev en fika me Catrin efter jobbet, himla mys..
Smider lite hemliga planer me henne :P
Sen blev det hem t tvätten och sen till gymmet..
Nu ligger jag bara i sängen och väntar på att jag ska orka ta mig till duschen :P
Ikväll blir det en cider eller två på PM med förhoppningsvis en massa kul folk.. 
Vet ju att Klara (även om hon nu åkte på att jobba..) och Catrin kommer att hålla mig sällskap iaf =) 

Fixade klipptid tills på lördag idag me *yaaaay*
Sån tur jag hade att min Lisa hade fått en avbokning just på lördag... =)

nähä.. ta tag i detta kanske..

Hur gör man när man frågar chans?! :P
haha..

*You´re sweet as candy, and Oh so dangerous*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0