Söndag...

Vill börja med att tacka Catrin för en super härlig lördagskväll!!! 
Hade verkligen super roligt, synd bara att jag inte var 100% laddad som sagt.. 
Men det tar vi igen nästa gång... :D 
Blev utgång till statt där det var en heldel folk, blev lite dans och en heldel spanandes på folk... :) 

Fick oxå ett och annat utredat med dig...  
Känns så himla skönt att det löste sig!

Så idag blev det återigen lång sovmorgon och mys med dig...
Sen hann jag oxå med en fika med Lovely, Bjöööööön och Miguel på 3G...
Himla mys det med, har saknat dom där söndagsfikorna...

Annars har det inte hänt så mycket idag, enligt söndagstradition så har jag ju kollat på One Tree Hill och Gossip Girl *me love*....

Imorgon är det öppningen på jobbet som gäller..
Så det blir att lägga sig tidigt ikväll...
Efter jobbet blire gymmet och förhoppningsvis en fika med Fredrik :D
Och på kvällen hoppas jag på mys med dig...

Du...
Tänker på dig, hela tiden när du inte är här...

Puss puss

//Bella


Kommentarer
Postat av: sassa

kikar in

2009-02-16 @ 14:41:00
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Catrin

tack själv gullet!!:D:D

2009-02-16 @ 21:45:51
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0