Stressad...

Gah är hur stressad som hellst...
Men vet inte vart jag ska börja...

Morgon började iaf med klippning hos Lisa på Klippgården...
Blev supernöjd med resultatet, just nu är det jätte lockigt (har ju mer lockar än vad jag trodde).
Men man kommer att se ett tydligare resultat när det är plattat..
Blev shopping på stan, köpte 2 jeansklänningar till Tuva...
En tuff vanlig denimfärgad och så en jätte söt rosa med små hjärtan till fickor..
Hon kommer att bli sååå fin min lilla prinsessa..
O så köpte vi en tröja + 2 pikétröjor till Rasmus..
Hoppas han blir nöjd bara, det ska antingen vara märkeskläder ala Billabong eller lite stekigare kläder (R´s egna ordval) haha söt han är..
O nu är han stor oxå, hela 13 år :O
Men den där laptopen han ville ha får han allt vänta med, man är ju inte gjord av pengar... ;)

Nähä nu ska jag städa lite, skriva räkningar (vilket jag har skjutit på hela veckan), måla naglarna o allt det där om jag hinner...

Försöker slänga in en bild innan vi drar ikväll, annars kommer det bilder imon...

Boop-oop-a-doop

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Hihi jag tycker din kusin är ascool faktiskt =D

Nöjd blir han nog säkert!



Och förlåt, men skrattar faktiskt fortfarande till med "skriver räkningar". Tror det är en generationsklyfta här för jag vet fortfarande inte hur det där går till =P



Saknar dig galet mycket älskling! Och jag vet ju hur underbart vacker du kommer vara ikväll!



Go get 'em girl! =D

2009-02-28 @ 17:26:33
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

straus har så rätt bella... när skrev man räkningar sist.. :P





men han har även rätt i att du kommer va vacker ikväll. som alltid=D

2009-02-28 @ 18:41:24
Postat av: Catrin

jag tror nog minanna tt du kommer ÄGA kvällen!;)

2009-02-28 @ 23:54:42
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu finns du i min "bloggar jag läser" lista :) kram

2009-03-01 @ 19:09:24
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0