Tack för en toppendag!!

Idag hade jag öppningen på jobbet..
Vilket gick bättre än väntat, då vi hade ett syskonpar med sin första frukost som trots att dom e ganska nyinskolade var alldeles underbara imorse :)

Blev hemgång 13.15 och 14.00 var det dags att möta Lovely (det var alldeles för länge sedan...)
Blev en runda på stan som slutade med lite shopping, blev ett jätte fint set med underkläder och ett linne med Marilyn Monroe :)
Efter det blev det fika på 1344... En liten runda till på stan för att möta upp Catrin...
O så blev det 1344 och fika igen....
Himla trevligt att fika vännen!!! Måste bli fler av dom...
Och den 22/2 kommer att bli sååååå kul :P


Så kom man hem o såg fram emot en massa mys ikväll, men nähä så blev d allt inte.... :O
Du vet att du är skyldig mig nu va?! :P
Får försöka överleva ändå..
Blev iaf lite mat på Snabbis, såååå god indisk rätt jag fick!!! *mmmmm*
Att man har missat den innan lixom, o jag som inte ens tycker om kyckling egentligen?! :O
Fantastiskt!!!!

Så nu blir det väl bara TV resten av kvällen o vänta på att sweet ska höra av sig....

*You know I can´t get you out of my head...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Men verkligen, kommer bli kanonbra!!!!:)

Ska vi matcha?;)

2009-02-10 @ 22:28:27
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0