Tidig dag....

Usch var inte alls kul att gå upp 5.30 imorse... :O
Men det var bara att snällt stiga upp när klockan ringde..
Piggnade till lite efter promenaden till jobbet, men hade självklart hellre krypit tillbaks ner i sängen...
Var inte alls mycket barn på jobbet idag så vi har bara myst och pysslat hela dagen..
Och efter maten var det bara 3 barn kvar, på 4 personal..
Så jag fick gå hem 1 timme tidigare.. =)
Blev en runda till gymmet för min del..
Tog det dock ganska lugnt idag, då jag är förkyld...
Hoppas det gåt över snart så man kan börja träna ordentligt.. :=)

Har fixat och donat me Telenor nu med..
Så nu har jag avslutat mitt ena abonemang, hade tänkt förlänga det andra och fixa en ny telefon..
Hade verkligen behövt d...
Får titta upp i telenorbutiken nån dag och se omjag hittar nåt jag vill ha =)

Ska strax hoppa in i duschen, sen blire fika me Lovely...
Hade tänkt tvätta, men så var det inte ledigt...
Får se om ja hinner slänga in en maskin ikväll...

*saknar dig*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0